Teaterdagene – galskap, faenskap, lidenskap

Teaterdagene 13.–15. september

Norsk Amatørteaterforbund ønsker hjertelig velkommen til Teaterdagene på Lillehammer. De ønsker alle teaterentusiaster fra 12 år og oppover til å delta på Teaterdagene 2024, som arrangeres fra 13.–15. september. Dette er en unik mulighet for dere som elsker teater og ønsker å utvikle deres ferdigheter innen teater på tegnspråk.

I samarbeid med Teater Manu tilbyr de kurset «Teater på tegnspråk – tekst, kropp og følelser», ledet av Iwona Cichosz-Yggeseth. Kurset vil gi innsikt i hvordan man kan uttrykke følelser og tekst gjennom kroppsspråk og tegnspråk på scenen.

Teaterdagene er en kompetansehevende festival med varierte kurs, forestillinger og sosialt samvær for teaterentusiaster fra hele landet. Dette er en fantastisk mulighet til å møte andre med samme interesse og utveksle erfaringer.

Du kan lese mer om teaterdagene på deres nettside eller Facebook-side.

Vi håper å se mange av våre medlemmer der! Spre gjerne ordet til venner og bekjente som kan være interesserte. Vi har delt et innlegg på vår Facebook-side som du kan dele videre.