Aktivitetsmidler og tolketjeneste

Norges Døveforbund har blitt invitert av Unge Funksjonshemmede til et møte med SV-representant Åse Kristina Heien. Temaet for møtet var aktivitetsmidler og tolketjenesten.

Norges Døveforbund ble invitert av Unge Funksjonshemmede til et møte med SV-representant Åse Kristina Heien, som er vara for SV-representant Freddy Andre Øvstegård i Arbeids- og sosialkomiteen. Unge Funksjonshemmede ønsket å snakke om aktivitetsmidler og tolketjenesten, og ønsket å ha med NDF til dette møtet. Dette var et viktig møte, fordi det ga en plattform for å diskutere kritiske temaer som aktivitetsmidler og tolketjenesten, som er essensielle for mange med funksjonsnedsettelser. Unge Funksjonshemmede ønsket å ha med NDF for å sikre at stemmene til alle berørte ble hørt. NDF takker Unge Funksjonshemmede for samarbeidet og for muligheten til å delta i møtet.

Fra venstre på bildet står: Ida Stenberg Angeltun, Unge Funksjonshemmede; Adriana Fjellaker, Interessepolitisk rådgiver NDF; Siri Espe, Interessepolitisk leder Unge Funksjonshemmede; Ingrid Thunem, styreleder Unge Funksjonshemmede og Åse Kristina Heien, SV.